КОМПЛАЄНС КОНТРОЛЬ

Шановні панове!

У ПАТ "БАНК "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ" та Банківській Групі впроваджена система  комплаєнс контролю, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком та учасниками Банківської групи законодавства України, ринкових стандартів,  внутрішніх процедур, в т.ч. Принципів корпоративного управління Банку, Політики корпоративного управління Банківської Групи та Кодексу корпоративної етики Банку, Кодексу корпоративної етики Банківської Групи. Всі послуги Банку/Банківської Групи надаються з дотриманням Кодексу корпоративної етики та відповідно до високих стандартів якості.   
У випадку коли Вам (працівнику Банку/учасника Банківської Групи, Клієнту  або іншій зацікавленій особі)  стали відомі факти неприйнятної поведінки/порушень  в діяльності Банку/учасника Банківської Групи,  Ви можете проінформувати нас про це.

Ми просимо Вас повідомити  про відомі Вам факти неприйнятної поведінки/порушень  в діяльності Банку/учасників Банківської Групи:

  • скористатись  формою Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення
  • через  Call-центр  звернутись  до Служби комплаєнсу Банку за телефоном 0 (800) 210 804 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
  • надіслати повідомлення за електронною адресою:
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • по пошті з приміткою "для Служби комплаєнсу" за адресою: 03062, Україна, м. Київ, пр. Перемоги, 67.

Одержувачем Вашого повідомлення є Служба комплаєнсу ПАТ "БАНК  "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ". Кожне повідомлення буде оброблене із забезпеченням схоронності конфіденційності Вашого звернення.

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕПРИЙНЯТНУ ПОВЕДІНКУ/ПОРУШЕННЯ

Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами ПАТ "БАНК  УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ"/учаника Банківської Групи не розглядаються.
Претензії до якості обслуговування клієнтів у Банку не є інцидентами комплаєнс-ризику та  ризику конфлікту інтересів,  тому  просимо звертатись за посиланням СКАРГИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ,  або  надсилати скарги на адресу електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

*  поле не обов’язкове до заповнення  при відмові від зворотного зв’язку з Банком.
** якщо Ви вкажете своє прізвище, ім'я, по батькові та контактні дані,  то Вас обов'язково повідомлять про заходи, вжиті за результатами перевірки отриманої від Вас інформації.




Календар






  Refresh Captcha